10 ویژگی تبلیغات اینترنتی :

بازاریابی یک نیروی حیاتی برای هر کسب و کاری است. در عصر دیجیتال افزایش فروش و درآمد بیش تر معادل استفاده موفق تر از تکنلوژی های بازاریابی در دسترس است. راه های زیادی برای دریافت پیام هی بازاریابی شما وجود دارد. ارزش تبلیغات اینترنتی را دست کم نگیرید. این نوع فروش محصولات یا خدمات شما از طریق متن های جذاب، انیمیشن ها و هم چنین ویدیوها انجام می گیرد. مکان های استراتژیک تبلیغات اینترنتی بسیار مهم هستند. سایت هایی که از قبل فضایی برای تبلیغات اختصاص داده اند می تواند مفید و موثر باشند. همه این ها به شما کمک می کنند تا یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشید و یا شانس جلب توجه کاربران، کلیک خوردن و نهایتا خرید بیشتر شود.

آیا شما در استفاده از تبلیغات اینترنتی هنوز مردد هستید؟
اینجا 10 دلیل وجود دارد که توضیح می دهد چرا شما به این فرصت نیاز دارید :


1- چرخه برندینگ شما را کامل می کند :

تبلیغات اینترنتی به طور حتم جای متدهای تبلیغاتی سنتی را نخواهد گرفت اما چرخه برند سازی را کامل می کند. بستر اینترنت با تعداد فوق العاده زیاد کاربرانش در سرتاسر دنیا پتانسیل زیادی برای ایجاد فرصت در کسب و کارهای مختلف جهت رشد و توسعه دارد. رسانه های تبلیغاتی مثل پوسترها، رادیو و تلویزیون به تنهایی نمی توانند در برند سازی شما موثر باشند. شما به رسانه های متمم با تبلیغات اینترنتی نیاز دارید تا یک بازار بزرگ ایجاد کنید.

2- اجتناب از قراردادهای طولانی مدت و گران :

تبلیغات میتواند به مرور زمان شما را ارزشمند کند. این اتفاق زمانی ارزشمند تر خواهد شد وقتی شما که شما نیاز به تبلیغاتی با زمان کوتاه تر دارید اما مجبور می شوید در تبلیغات بلند مدت مثل کمپین های سیاسی یا پروموشن یک رویداد ثبت نام کنید. تبلیغات اینترنتی می تواند در مواقع لزوم تا حد ممکن کوتاه باشد. در این صورت هزینه آن کم تر و همچنین به شما این فرصت را برای کنترل و ایجاد تغییرات در مبارزات انتخابی خود بر اساس عملکردهای تبلیغاتی را می دهد.

3- در دست گرفتن بازار از طریق بازاریابی(هدف گذاری) مجدد :

اهداف بازاریابی شما ممکن است اولین باری که دیده می شود محقق نشود. در واقع اگر هم این اتفاق بیفتد کاملا اتفاقی بوده است. نمایش تبلیغات شما به منظور بازاریابی مجدد، راه بسیار خوبی جهت یادآوری محصولات یا سرویسی از شماست که راه حلی برای یک مشکل محسوب می شود. در واقع ممکن است بازدید بار دوم کاربران را برای خریدن مجاب کند.

4- مثل یک ماهی بزرگ به نظر برسید و اعتماد کسب کنید :

شما در صدد آن هستید که اعتبار شما به برندتان شخصیت ببخشد. این اتفاق زمانی میفتد که شما بتوانید به ادعاهایی می کنید جامه عمل بپوشانید و برند خود را معتبر کنید. مانند یک بازیکن صاحب نام اعتبار و اطمینان داشتن ویژگی بزرگی است که در دنیای تبلیغات اینترنتی به راحتی به دست نمیاید

5- استفاده از مزیت ویژگی جغرافیایی :

تبلیغات تصویری به شما کنترل خلاقیت شخصی برای تبلیغات اینترنتی را که شما بتوانید در بازارهای محلی موثر ظاهر شوید را می دهد. آیا شما تا به حال در محدوده خودتان پیتزا تحویل داده اید؟ اجازه دهید مارکت های محلی بدانند چگونه به وسیله یک بنر تبلیغاتی می توانند شماره ها و سفارش های خود را انجام دهند.

6- رسیدن به اهداف از طریق پی بردن به علاقه مندی ها :

اگر شما جامعه هدف خود را بشناسید می توانید نیاز ها و علاقه مندی های آن ها و اینکه چگونه می توانید آن ها را بهتر جذب کنید. از دانش خود  برای طراحی تبلیغات بصری جهت جلب و گرفتن توجه آن ها استفاده کنید. برای مثال هدف های جدید تر و تازه تر مناسب تر هستند برای ایجاد علاقه مندی در شبکه های اجتماعی و آیکون های مشهور.

7- درخواست آگهی های ویژه در سایت های مربوطه :

اطلاعات شما از علاقه مندی های مشتریانتان می تواند بیشتر شامل اطلاعات سایت ها و محتواهایی که مطالعه می کنید باشد. تبلیغات بنری ویژه و برجسته، در کنار یک محتوای مناسب جلب توجه بیشتری کند و آمار کلیک خوردن را افزایش دهد. در اینجا هیچ چیز دلسرد کننده ای به جز هزینه کمپین های تبلیغاتی که ممکن بازخوردی نداشته باشد. قرار دادن تبلیغات در سایت هایی که جامعه هدف مورد نظر شما از آن بازدید نمی کنند یک حرکت بیهوده و گران قیمت است.

8- بهره مندی از شفافیت کامل به نفع خود :

داشتن توانایی برای پیگیری یا گرفتن بازخورد از تبلیغات خود را حیاتی بدانید. پیگیری مدل های دیگر تبلیغات ممکن است سخت باشد. استفاده از تبلیغات بصری به شما اجازه می دهد تا به روز رسانی هفتگی و حتی روزانه داشته باشید. این مدل از تبلیغات به شما اطلاعاتی از اینکه تلاش های تبلیغاتی/بازایابی شما چقدر موفق بوده می دهد و یا به شما هشداری جهت تبلیغات می دهد. گزارش بازخوردهای موجود می تواند شما را به استراتژی های بهتر و بازاریابی موفق تر هدایت کند.

9- مزیت استفاده از تست های A/B :

چه استراتژی بهتر است؟؟ گاهی گفتن جواب این سوال است حتی زمانیکه شما بازار را کاملا بفهمید. به همین جهت کنترل در تبلیغات شما مهم است. شما می توانید یک استراتژی را تست کنید و زمانیکه بازخورد مد نظر خود را نگرفتید آن را تغییر دهید. این در حالی است ممکن است شما بدون این تست ها وارد یک فرآیند پر هزینه و بی تاثیر تبلیغاتی شوید.

10- لذت از ارزش بازاریابی کم تر :

تبلیغات اینترنتی بصری خیلی گران نیست. رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیون و بیلبوردهای تبلیغاتی گران تر هستند. در حقیقت این نوع از تبلیغات سطح بندی شده برای کارآفرینان مختلف مثل صاحبان کسب و کار های کوچک با منابع مالی محدود. با توجه تعداد فوق العاده زیاد کاربران اینترنت شما می توانید به جامعه هدف عالی و درآمد بسیار دست پیدا کنید.

کمپین هاب بصری و بنری تبلیغات اینترنتی استراتژی های بزرگی هستند که می توانند دید دیگران به تولیدات و برند شما را بهبود ببخشند. این روش یکی از موثرترین و البته کم هزینه ترین که در زمان خیلی کمی با برنامه های بازاریابی و استراتژی های شما خود را مطابقت می دهد.