اغنای رسانه در تبلیغات اینترنتی

 
اغنای رسانه ای یک اصلاح در تبلیغات اینترنتی است که برای یک آگهی که شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند ویدیو، صدا و یا عناصر دیگر است که بینندگان را تشویق به تعامل و ارتباط با محتوا می کند. زمانی که متن های تبلیغات نوشتاری با کلمات و تبلیغات بصری با تصاویر مخاطبان را ترغیب به خرید می کردند، اغنای رسانه ای راه های زیادی برای درگیر کردن مخاطبان ارائه می داد.  تبلیغات می تواند گسترده، شناور و... باشد. شما می توانید بر اساس رفتار کلی مخاطبان خود از جمله میزان توسعه، خروجی های متعدد و ویدیوی تکمیلی برای دریافت اطلاعات جزئی در موفقیت مبارزات انتخابی خود دسترسی داشته باشید. سازمان های رسانه ای غنی اجازه می دهند تا در حوزه تبلیغات اینترنتی محتوایی پیچیده ایجاد کنید که بتواند با استنباط قوی به کاربران پاسخ دهد. با استفاده از تکنولوژی HTML5، تبلیغات می تواند شامل سطوح مختلف از محتوا به صورت یک جا باشد : ویدیو، گیم، توییت از یک آگهی و غیره...اگر شما برای تبلیغات اینترنتی به دنبال یک هدف ساده برای تولید کلیک و یا یک هدف بلند پروازانه تر برای معرفی برندتان دارید، اغنای رسانه ای راه درست انجام آن است.در انتقال پيام در تبلیغات اینترنتی به دو ويژگي ظرفيت انتقال داده و ظرفيت انتقال نمادها اشاره شده است. ظرفيت انتقال داده، همان توانايي رسانه در انتقال اطلاعات است و ظرفيت انتقال نماد، توانايي رسانه در انتقال اطلاعاتي درباره معناي مقصود ارتباط گر و به بيان ديگر، توانايي و ظرفيت انتقال نمادهايي است كه پيام را شكل مي دهند.تبلیغات اینترنتی را بر اساس توانايي هاي آن ها در انتقال هر دو گونه اطلاعات، به ويژه اطلاعات نمادين مورد بررسي قرار مي دهند.  انتقال اطلاعات بر مبناي توانايي رسانه بر ارايه انواع بازخوردهاي فوري نظير نشانه هاي ارتباط غير كلامي- كه احساسات يا عواطف ارتباط گران را نيز به گيرندگان هدف انتقال مي دهد- صورت مي گيرداین عبارت را به خاطر بسپاریدخلاق کسی است که بتواند فراتر از ابعاد اولیه افکار خود را گسترش دهد!! در بحث اغنای رسانه در جهت تبلیغات اینترنتی چهار چوب های خاصی تعیین می شود. با در نظر گرفتن این چهار چوب ها می توانید روند تبلیغات را موثر تر به پیش ببرید. در مقالات بعدی سعی میکنیم به این روش ها بپردازیم و از آن ها کمک بگیریم.