تعاریف

  • بازاریابی با استفاده از موتور های جستجوگر

    روشی در بازاریابی که تلاش دارد با استفاده از دیده شدن وبسایتها در صفحات نتایج جستجوهای اینترنتی به ارتقا آن ها یاری رساند. خرید کلمات کلیدی یکی از انواع این شیوه است. در این روش مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار در نظر گرفته شده و بر اساس بودجه بندی وارد کمپین می شوند. این کلمات می توانند به صورت مستقیم در ارتباط با کسب و کار باشند و یا به صورت غیر مستقیم در معرض دید مخاطبان باقوه محصولات و خدمات قرار گیرند.

  • تبلیغات بصری

    به استفاده از بنرهای تبلیغاتی در دیگر وبسایت ها و یا وبلاگ ها به منظور جلب ترافیک به وبسایت مورد نظر و یا افزایش آگاهی از محصولات یا خدمات یک کسب و کار خاص اطلاق می شود. از مهمترین مباحث در این روش تبلیغاتی می توان به طراحی مناسب بنرها برای هر گروه از مخاطبان به نحوی که متمایز و چشمگیر بوده و ترکیب مناسبی از وبسایت ها برای پوشش کامل مخاطبان اشاره نمود. در صورت به کارگیری ترکیب مناسب از ویژگی های ذکر شده، بنرها با یکدیگر دارای اثری تشدیدی شده و موثرتر خواهند بود.

Go To
Page Size