وبلاگ تبلیغات اینترنتی

  • سرویسی جدید از کارزار:نرم افزار ایمیل مارکتینگ با کیفیت عالی و قیمت ایده ال

    ارسال ایمیل به inbox مخاطبان یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها برای ارسال ایمیل گروهی و تبلیغاتی به لیست مشتریان خود می باشد.
    به شخصه چندین سال در جستجوی نرم افزار مختلف برای ارسال ایمیل تبلیغاتی بودم، تا یک نرم افزار ساده و به قیمت مناسب برای اینکار پیدا کنم، با توجه به اینکه خریدها در این بخش دلاری می باشد اکثر نرم افزارهای برای استفاده در کسب و کارهای کوچک ایرانی گران بودند.
    نگاهی به قیمت های برخی از این نرم افزار نشان دهنده این ماجرا است



    چند وقت پیش در حین وبگردی ها نرم افزاری پیدا کردم که در حوزه ارسال ایمیل گروهی و درست کردن خبرنامه الکترونیکی و قیمت بی نظیر است.
    اولین موضوع قیمت این نرم افزار بود، قیمت این نرم افزار برای ارسال نامحدود ایمیل به 10.000 مشترک به صورت سالیانه فقط 99 دلار می باشد!
    این نرم افزار ویژگی های جالبی برای ایجاد، مدیریت و ارسال خبرنامه های الکترونیکی دارد که ویژگی های آن را می توانید اینجا ببینید.

    برای تست رایگان نرم افزار اینجا را کلیک کرده و در عرض کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید.

  • 25
    اردیبهشت

    بیشترین سهم تبلیغات اینترنتی برای بانک ها و موسسات مالی

    کدام صنایع درآمد 37.9 میلیاردی گوگل در سال 2011 از تبلیغات اینترنتی را منجر شده است؟
     
    گوگل اعلام کرد در سال 2011، مبلغی معادل 37.9 میلیارد دلار درآمد داشته است، ما به تحلیل ها برای اینکه بدانیم کدام صنایع بیشترین سهم را در این در آمد گوگل داشته اند رجوع کردیم.
    جالب است که اولین رتبه در تبلیغات اینترنتی گوگل متعلق به صنعت بانک و بیمه با مبلغ 4 میلیارد دلار می باشد.
    • رتبه اول) بانک ها موسسات مالی و بیمه، 4 میلیارد دلار
    • رتبه دم) خرده فروشی و کالاهای عمومی، 2.8 میلیارد دلار
    • رتبه سوم) تور و گردشگری، 2.4 میلیارد دلار
    • رتبه چهارم) کاریابی و آموزش با 2.2 میلیارد دلار
    • رتبه پنجم) خانه و زمین با 2.1 میلیارد دلار
    • رتبه ششم) کامپیوتر و لوازم الکترونیکی مصرفی با 2 میلیارد دلار
    • رتبه هفتم) خودرو و وسایل نقلیه با 2 میلیارد دلار
    • رتبه هشتم) اینترنت و مخابرات با 1.7 میلیارد دلار
    • رتبه نهم) تجارت و صنعت با 1.6 میلارد دلار
    • رتبه دهم) مناسبت ها و هدیه با 1.2 میلیارد دلار

    درآمد تبلیغات اینترنتی از این 10 صنعت 60 درصد درآمد اصلی گوگل را شامل می شود.
    اینفوگراف درآمد گوگل از تبلیغات اینترنتی (برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)
     
  • 3
    اردیبهشت

    به کیفیت محتوای سایت های که در آن ها تبلیغ می کنید، دقت کنید

    تبلیغ کنندگان به گونه ای سرمایه گذار تهیه کنندگان محتوای سایت ها می باشند، خصوصا در تبلیغات اینترنتی جایگاه های که شما در آنها تبلیغ می کنید تاثیر مستقیم در شیوه نگاه مشتریان به برند شما دارد.
     
    به عنوان مثال وقتی خبری جهت گیری خاصی داشته و اثر منفی به قشری از مخاطبان آن خبر می گذارد می تواند منجر به نگاه منفی آن مخاطب به برندهای که در کنار آن خبر تبلیغ می کنند نیز داشته باشد.
     
    به همین دلیل توصیه می شود که در هنگام انتخاب سایت ها برای تبلیغات اینترنتی به شیوه، کیفیت و محتوای این سایت دقت کنید، تدوین استانداردهای مشخص برای سیاست های برند می تواند خطوط قرمز برند شما برای عدم حضور در برخی از سایت ها مشخص تر کند.

  • 28
    فروردین

    مهمترین مزایایی تبلیغات اینترنتی

    برخی از مهمترین مزیت های تبلیغات در فضای اینترنت به شرح ذیل می باشد:
    • ايجاد ارتباط دوطرفه
    • ايجاد يک پيوند مستقيم به ليست محصولات
    • توانايي هدفگيري ايستا و پويايي مشتريان
    • دسترسي جهاني و شبانه روزي
    • نگهداري و به روز رساني آسان
    • قابليت بالاي اندازه گيري و رد گيري و سنجش
    • قابليت فروش
  • تبلیغات اینترنتی با google adword

    به جرات می توان گفت Google adword یکی از موثرترین اتفاقات در حوزه تبلیغات از تاریخ شروع این صنعت می باشد.
    شیوه کار این نوع تبلیغ اینترنتی به شدت ساده است، گوگل کلمات را حراج می کند! یعنی اینکه گوگل در هنگام نمایش نتایج جستجوی خود فضای محدودی برای نمایش تبلیغات دارد و این فضا را بین درخواست کنندگان این فضا با الگوریتم های فوق العاده هوشمندانه به مزایده می گذارد. هر کسی که مبلغ بیشتری بابت هر کلیک به گوگل بدهد جایگاه بهتری در این صفحات خواهد داشت. به عبارت دیگر گوگل برای تبلیغات اینترنتی در Adword از روش CPC استفاده می کند.
     
     
    شیوه کار به این شکل است که شما کلماتی که می خواهید گوگل تبلیغات شما را در هنگام جستجوی این کلمات نمایش دهد، را به گوگل معرفی کرده و قیمت پیشنهادی خود را بابت پرداخت به ازای هر کلیک مشخص می کنید، دیگران نیز این کار را می کنند و روی کلمات پیشنهادی گوگل مزایده را در هر لحظه برگزار کرده و کسانی که مبلغ بیشتری بابت آن پرداخته اند را در رتبه بهتری نشان می دهد.

    شاید شبیه معجزه به نظر می رسید اگر 50 سال پیش گفته می شد که زمانی خواهد رسید که شرکتی از فروش کلمات تمام زبان های زنده دنیا درآمدزایی کند!

    جالب توجه اینکه درآمد اصلی گوگل از این بخش می باشد.
  • کتاب رایگان، 21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی

    اولین کتاب رایگان کارزار با عنوان 21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی منتشر گردید.
    این کتاب، اولین کتاب از مجموعه کتابهایی است که در راستای افزایش دانش عمومی کسب‌وکارهای اینترنتی، توسط مجموعه کارزار به صورت رایگان در فضای مجازی، در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.
    برای دانلود یا خواندن آنلاین این کتاب اینجا را کلیک کنید.

  • بهترین زمان برای ارسال ایمیل در تبلیغات اینترنتی

    ایمیل مارکتینگ و خبرنامه های ایمیلی یکی از قویترین بازوها در تبلیغات اینترنتی می باشد.
    شرکت GetResponse به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ایمیل مارکتینگ پس از آنالیز 21 میلیون ایمیل ارسالی توسط کاربرانش، گزارش جالبی از آمار ایمیل های ارسالی ارائه کرده است.
    این مطالعه نشان می دهد که 23.63 درصد بازشدن ایمیل ها توسط کاربران در ساعت اول ارسال ایمیل رخ می دهد.
    برخی از نتایج جالب این مطالعه به شرح ذیل می باشد:
    • 23.63 درصد ایمیل های ارسال در ساعت اول، 9.52 درصد در ساعت دوم، 6.33 درصد در ساعت سوم و 4.8 درصد در ساعت چهارم پس از ارسال باز می شوند، این رقم برای روز بعد از ارسال به 0.63درصد کاهش پیدا می کند.
    • بهترین زمان ارسال برای باز شدن ایمیل ها ساعت 8 تا 9 صبح و 3 تا 4 بعد از ظهر می باشد.
    • بهترین زمان برای کلیک روی ایمیل های باز شده ساعت 8 تا 9 صبح و 3 تا 8 بعد از ظهر می باشد.
    • 5.9 درصد ایمیل ها بین 12 تا 6 صبح، 38.7 درصد بین 6 تا 12 ظهر، 25.8 درصد بین 12 تا 6 بعد از ظهر و 29.6 درصد بین 6 تا 12 شب ارسال می شوند.

    یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

  • چرا برای تبلیغات اینترنتی نیاز به مشاور داریم؟

    تبلیغات اینترنتی اگر به گونه ی درستی انجام نشود، هزینه های غیر قابل برگشت زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد، به دلایل زیر شما نیاز دارید که از یک مشاور خبره در این حوزه برای پیش برد اهداف خویش استفاده نمایید:
    • تجربه و تخصص برای انتخاب روش و مکان‌ها و بودجه مناسب
    • ارائه مشاوره تخصصی بر اساس فاکتورهای اصلی تبلیغات (اهداف، جامعه هدف، نیازها و مخاطبین)
    • ابزار و امکانات پیاده سازی تبلیغات
    • مانیتورینگ و چک کردن روزانه تبلیغات
    • ارائه آمار ماهیانه تحلیل شده
    • قرارداد با  وب سایت‌ها برای حفظ حقوق مشتری و پیش بینی موارد تخلفات و مشکلات احتمالی
    • امکان پخش کردن تبلیغات بین چندین وب سایت با کمترین بودجه
    • استفاده از جدیدترین تکنیک‌های تبلیغات رایج در دنیا
    • برنامه ریزی برای رسیدن به بازخورد بیشتر
    • کنترل چرخه فروش
    • استفاده از تخفیف‌ها و موقعیت‌های ویژه تبلیغاتی به نفع مشتریان
  • اپل رقباء را در هم شکست!

    گزارشات مالی منتشر شده مربوط به سال 2012 توسط سایت استاتیستا نشان می دهد که اپل با فاصله کم نظیر از رقبای خود پیشی گرفت.
    برخلاف خیلی از پیش بینی ها اپل ماه های پایانی سال 2012 را به خوبی گذراند و سودی معادل 41 میلیارد دلار را رقم زد.
    اما نکته جالب اینجاست:
    سود اپل+ 7 میلیارد دلار= سود مایکروسافت+ گوگل+فیس بوک+آمازون+ یاهو+ ای بی
     

    به طور خلاصه اپل به تنهایی بیش از دو برابر صنعت کامپیوترهای شخصی سود داشته است.

     
    اکنون سوال این است، به نظر شما دلیل این حد از موفقیت اپل در چیست؟

  • کارزار، اسپانسر نهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک

    نهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک در تاریخ 23 و 24 آبان در سالن همایش های رازی برگزار گردید، کارزار به عنوان مشاور و مجری تبلیغات اینترنتی اسپانسر جوایز قرعه کشی این همایش بود.
    یک عدد تبلت و 5 عدد آی پاد از طرف کارزار به مدیران شرکت کننده در این همایش به قید قرعه هدیه شد.
     
     
     
     
     
     
     
  • 10
    شهریور

    تکنیک‌های افزایش نرخ تبدیل در وب‌سایت‌های فروش آنلاین

    نرخ تبدیل در چهارچوب یک وب‌سایت تخصصی در زمینه‌ی فروش آنلاین عبارت است از نسبت میان تعداد کاربرانی که خرید نموده‌اند به تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت. در حالی که هم‌چنان اکثر وب‌سایت‌ها بر افزایش تعداد بازدیدهای روزانه خود تمرکز نموده و به دنبال راهکاری هستند تا تعداد بیشتری از کاربران را به سوی وب‌سایت خود جذب نمایند، پژوهش‌های گوناگون نشان می‌دهند که وجود ایراداتی ساده در طراحی رابط کاربر و یا فرایندهای خرید آنلاین، میزان بازدهی را در چنین سایت‌هایی به شدت کاهش داده و نرخ تبدیل را در میزان کمینه‌ی خود طلسم می‌نماید.

    نرخ تبدیل در فروشگاه های انلاین

    در این مقاله نگاهی کوتاه داریم به تکنیک‌هایی که می‌توانند این مشکل را از پیش پا برداشته و کسب و کارهای اینترنتی را رونق بخشند:

    10- زندگی کاربران را آسان‌تر سازید!

    این گزاره هر چند در نگاه اول ساده و پیش پا افتاده به نظر می‌رسد اما حاوی نکات و سرخط‌های عمیقی است که از سوی بسیاری از صاحبان کسب و کارها نادیده گرفته می‌شود. یک وب‌سایت فروش آنلاین خوب هیچ کس را از خرید به هر دلیلی محروم نمی‌سازد. کجای کار معمولاً اشتباه است؟

    • در دسترس بودن وب‌سایت: هر زمان به هر دلیلی شما از دسترس کاربران خارج شوید نه تنها بخشی از مخاطبان خود را که در آن زمان به شما مراجعه نموده‌اند از دست داده‌اید بلکه بر تصویری که از شما نزد کاربران وجود دارد خدشه جدی وارد خواهد شد. سرورهای میزبان سایتتان را با دقت انتخاب نمایید و از قدرت و پاسخ‌گویی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. برای آن که بهانه‌ای در راستای ف.ی.ل.ت.ر شدن به دست ناظران ندهید محتوایی که در وب‌سایتتان منتشر می شود، اعم از مطالب اصلی و یا نظرات و نوشته‌های کاربران در تالارهای گفتگو را به طور سیستماتیک بررسی نمایید.
    • مرورگر اینترنت: حتما باید توجه نمود که وب‌سایت شما در تمام مرورگرهای رایج به درستی دیده می‌شود. نباید به این موضوع اتکا کرد که "طبق آمارهای سایت، اکثر کاربران ما از فلان مرورگر استفاده می‌نمایند و در نتیجه نیازی به اصلاح و بررسی نحوه نمایش وب‌سایت در دیگر مرورگرها نیست." زیرا به سادگی این آمار می‌تواند ناشی از همین موضوع باشد که کاربرانی که از دیگر مرورگرها استفاده می‌نمایند به وب‌سایت شما سر نمی‌زنند چون درست دیده نمی‌شود!
    •  چشمگیر بودن: زمانی که یک کاربر تصمیم می‌گیرد که کالایی را از وب‌سایت شما خریداری کند چه اتفاقی می‌افتد؟ احتمالا به دنبال دکمه یا لینکی برای خرید می‌گردد. هر چه این دکمه در دسترس تر و بزرگ‌تر باشد این فرایند ساده‌تر و در نتیجه با احتمال بیشتری انجام می‌گیرد. فرایند خرید باید مانند آب خوردن آسان و قابل فهم باشد تا هیچ کاربری با هر سطحی از مهارت در فهم آن مشکلی نداشته باشد.
    • کاربردپذیری: آیا تمام آن‌چه که کاربران پیش از خرید احتیاج است در مورد کالا بدانند در دسترسشان قرار دارد؟ داده‌هایی از قبیل مشخصات فنی و عکس‌های مناسب از زوایای گوناگون و ... اصلا آیا کاربران به راحتی می‌توانند کالای مورد نظرشان را در وب‌سایت شما بیابند؟ عدم توجه به کاربردپذیری یک وب‌سایت عمده‌ترین اشکالی است که در طراحی‌های استفاده شده به چشم خورده و می‌تواند بخشی یا تمام مشتریان را از خرید منصرف نماید.

    عدم توجه به مجموعه ی عوامل بالا می‌تواند وضعیت یک وب‌سایت فروش آنلاین را که عملاً فروشی ندارد برای شما تشریح نماید.

    9- با صداقت و شفاف باشید!

     هیچ چیز بدتر از آن نیست که کاربران سایت شما احساس نمایند شما با آن‌ها با صداقت رفتار نمی‌کنید. برای مثال اگر کالایی را موجود ندارید در همان مرحله اول این موضوع را با کاربران در میان گذارید. کاربری که برای بررسی موجود بودن یک کالا مجبور شود مراحل خرید را طی کند، به شدت عصبانی و کلافه خواهد شد. و یا اگر هزینه‌های جانبی شامل مالیات و هزینه‌ی حمل و نقل و غیره قرار است به هزینه اولیه و قیمت یک کالا افزوده شود باید در همان مرحله‌ی اول همه چیز به طور شفاف با کاربران در میان گذاشته شود تا بتوانند به درستی و بر اساس نیاز و توانایی خود اقدام به خرید کنند.

    8- وقت کاربران را تلف نکنید!

    کاربران را مجبور نکنید که با این سرعت اینترنت از صفحه‌ای به صفحه‌ی دیگر رفته و اطلاعاتی که لزوما مورد نیاز نیست و یا شاید خصوصی تلقی می‌کنند در فرم‌های طولانی در اختیار شما قرار دهند. برای یک خرید حتما نیاز نیست که عضو سایت شما شوند و مراحل ثبت نام را طی کنند. برای دریافت یک بروشور حتما نباید ایمیل خود را برای شما به یادگار بگذارند. می‌دانم که این اطلاعات ممکن است در جایی و یا برای ارتباط‌گیری‌های بعدی به کار بیاید، اما می‌توان با قرار دادن مزایایی کاربران را تشویق به این امر نمود به جای آن که تمامی این مسائل را به صورت اجباری درآورده و کاربران را کلافه کرد! مثلا می‌توان برای اعضای سایت یک تخفیف کوچک قرار داده و یا با برگزاری قرعه‌کشی‌های دوره‌ای کاربران را تشویق نمایید که اطلاعاتی در مورد خود به شما ارائه نمایند. این قبیل برنامه‌های تشویقی نه تنها باعث می‌شوند که اطلاعات واقعی از کاربران دریافت نمایید، بلکه تصویر ذهنی مناسبی نیز به مخاطبان شما ارائه می‌دهد که شما به جای یک باجگیر فرصت‌طلب، گشاده‌دست و خوش‌خلق هستید و کسی را مجبور به انجام کاری که مایل نیست نمی‌نمایید.

    7- تلاش کنید که کاربران به شما اطمینان نمایند!

    هنوز هم کاربران بسیاری در اینترنت هستند که به خرید آنلاین اطمینان ندارند. شما می‌توانید با اقداماتی کوچک اعتماد آن‌ها را به خرید آنلاین جلب و نموده و سوءظن آن‌ها را برطرف نمایید. برای مثال، وجود آدرس پستی معتبر و تلفن‌های ثابتی که پاسخ‌گویی مناسبی دارند می‌توانند در این زمینه موثر باشد. هم‌چنین طراحی مناسب وب‌سایت هم می‌تواند در این زمینه بسیار مهم باشد. لابد انتظار ندارید که مخاطبان شما به وب‌سایتی که یک کپی واضح از دیگر سایت‌ها است و هیچ اطلاعات تماسی ندارد و یا حداکثر یک شماره موبایل اعتباری برای تماس گرفتن اعلام نموده اطمینان کنند و شماره کارت خرید نقدی خود را وارد نمایند و یا آدرس و تلفنشان برای شما به یادگار بگذارند.

    6- سیاست مشخصی برای مرجوع نمودن کالاها داشته باشید!  

    مسأله مرجوع نمودن یک کالای خریداری شده یکی از بحران‌های مردم در خرید آنلاین را تشکیل می‌دهد. داستان بسیار ساده است. هنگامی که شما از یک فروشگاه در فلان مرکز خرید کالایی را خریداری می‌نمایید، می‌دانید که در صورت وجود مشکلی در رابطه با کالا چه باید بکنید. یعنی به فروشگاه مراجعه نموده و مسأله را با فروشنده مطرح می‌سازید. اما در مورد خرید آنلاین چه؟ اگر وبسایت شما یک سیاست مشخص در زمینه مرجوع نمودن کالاها داشته باشد، کاربران با خیالی راحت‌تر به خرید اقدام نموده و پول پرداخت می‌کنند. یک سیاست مرجوعی مناسب، به خریدار زمان کافی برای برگشت دادن کالا را داده و هزینه‌های ارسال و غیره را برای وی به حداقل می‌رساند.

    5- اطلاع‌رسانی به مشتریان را فراموش نکنید!

    مشتریان صبور نیستند. باید آن‌ها را در جریان مراحل کار قرار دهید. مشتری اگر بداند که سفارش در چه وضعیتی است و کی و چگونه به دستش می‌رسد، آرامش بیشتری خواهد داشت. در اختیار قرار دادن یک کد رهگیری که به وسیله‌ی آن مشتری بتواند در جریان پیشرفت فرایند خرید قرار گیرد می‌تواند بسیار موثر باشد.

    اما این موضوع چگونه باعث افزایش نرخ تبدیل شما می‌شود؟ پاسخ بسیار ساده است! همین که مشتری از خرید از شما راضی بوده و خاطره‌ی خوبی داشته باشد، احتمال این که از شما مجددا خرید کرده و یا شما را به دیگران توصیه نماید افزایش می‌یابد. این گونه تصور کنید که اگر یک فروشنده با خوش‌رویی با شما برخود کرده و با حوصله به سوالات شما پاسخ گوید، بسیار محتمل است که شما مجددا برای خرید به وی مراجعه نمایید. در این مورد هم، نحوه‌ی تعامل فروشنده و خریدار بعد از خرید نمودن، می‌تواند بر تلقی ذهنی مشتری از شما اثر گذارد. مشتری اگر تصور کند شما تنها در زمان خرید برخورد مناسبی دارید و همین که این فرایند تمام شد دیگر وی برای شما اهمیتی ندارد، دلزده خواهد شد. دقت کنید که مخصوصا ایرانی‌ها علاقه دارند که رابطه‌ی شخصی و فردی با فروشندگان ایجاد نمایند و به قول معروف، آن‌ها در دایره‌ی آشنایان خود قرار دهند و از این طریق به سرمایه اجتماعی خود بیافزایند. پس این برای یک وب‌سایت که مخاطبان آن ایرانی‌ها هستند بسیار مهم است که بتواند این حس خوب را به مشتری منتقل نماید.

    4. به مشتریان، راه‌های گوناگونی برای پرداختن هزینه‌ی خرید ارائه نمایید!

     با این که به نظر بدیهی می‌رسد اما لازم به تأکید است که فراهم بودن راه‌های گوناگون برای پرداخت می‌تواند نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی شما را افزایش دهد. همه مشتریان شما کارت بانکی فعالی در دسترس ندارند و یا ممکن است به هر دلیلی مایل نباشند از کارت بانکی خود استفاده نمایند. پس زندگی مشتریان خود را تسهیل نمایید و آن چه که مایل هستند را در اختیارشان بگذارید.

    3. به ارزش مشتریان خود اضافه نمایید!

    مشتری شما چون به کالایی نیاز دارد از فروشگاه شما خرید می‌کند، اما شما هم‌زمان می‌توانید پیشنهاداتی برای کالاهای دیگری که ممکن است با توجه به خریدی که انجام نموده به کارش بیایند به وی ارائه نمایید. لزومی ندارد که مشتری، آن‌ها خریداری کند اما فروش عرضی، تکنیکی بسیار جا افتاده و جواب پس داده است که نباید از آن به ساده گذشت. پس هر زمانی که یک مشتری کالایی را به سبد خرید خود اضافه نمود، پیشنهادات جذاب و مناسبی به وی ارائه نمایید. مطمئن باشید که ضرری نخواهد داشت.

     

    2. فروشگاه آنلاینی که به یاد ماندنی باشد بیشتر می‌فروشد!

     یک فروشگاه اینترنتی بد فقط به مشتریان کاتالوگ کالاها را می‌دهد. اما یک فروشگاه آنلاین خوب، اطلاعات کافی و مناسبی شامل بررسی‌های کارشناسان، نظرات مشتریان و ... ارائه می‌نماید. دقت کنید که مشتریان، فرایند خرید آنلاین را هم‌چون خرید آفلاین خود با بررسی و تحقیق در مورد کالا آغاز می‌نمایند. یک فروشگاه آنلاین خوب، در این مرحله است که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. فایده‌ی این داستان این است که اگر کاربر برای اطلاع از یک کالا به فروشگاه شما سر بزند، به احتمال بیشتری برای خرید آن کالا نیز به فروشگاه شما مراجعه خواهد نمود.

    هم‌چنان در این مرحله است که تکنیک‌های برندینگ آنلاین و تبلیغات اینترنتی مناسب می‌تواند بیش از همیشه به کار بیاید.

    1. نکته ویژه‌ای در فروش اینترنتی خود داشته باشید!

     مهم‌ترین نکته این است که شما باید چیزی داشته باشید که شما را از رقبایتان در اینترنت متمایز سازد. اگر تا به حال به این موضوع نیاندیشیده‌اید، خشت اول را کج نهاده‌اید و باید همین حالا دست به کار شوید. بسیاری از شرکت‌ها این نکته ی ویژه را ندارند اما بسیاری هم هستند که با وجود دارا بودن، از آن آگاه نیستند. قیمت‌های پایین‌تر از خرده فروشی، سرویس ارسال رایگان کالا، کالاهایی که به سادگی در دسترس همه نیستند و .. همه و همه می‌توانند نکته ویژه‌ی فروش شما باشند. آن را برجسته نموده و به مشتریان خود بگویید.

     

    ترجمه آزاد از http://www.addedbytes.com

  • تبلیغات اینترنتی رایگان با کلمات کلیدی محبوب کسب و کار شما

    شما می توانید با چند ایده ساده بیننده های قابل توجه ای را به سایت خود به صورت رایگان وارد کنید و از بستر تبلیغات اینترنتی به نحو احسن  استفاده نمایید.
    یکی از این ایده ها استفاده از کلمات محبوب کسب و کار شماست، در این طرح شما در ابتدا باید کلمات محبوب کسب و کار خود را بیابید، سپس با شیوه های متعارف شرایطی را برای صفحات وب سایت خود ایجاد نمایید تا این صفحات برای موتورهای جستجو خوشمزه تر به نظر آید! 
     
    در گام اول تمام کلمات کلیدی که به ذهن شما در حوزه کاری خودتان می رسد را در یک فایل متنی یاداشت کنید، عدد 50 برای تعداد کلمات مناسب می باشد، سپس با استفاده از ابزاری کلمات کلیدی گوگل میزان محبوبیت این کلمات را بسنجید و این لیست را براساس میزان محبوبیت کلمات کلیدی مرتب کنید، 15 کلمه محبوب اول را انتخاب نموده و در گوگل تک تک آن ها را جستجو کنید و کلماتی را که رقابتی کمتری در گوگل بین آنها هست را انتخاب نمایید، احتمالا بین 7 تا 8 کلمه در نهایت انتخاب خواهد شد.حال برای کلمات نهایی انتخاب شده در وب سایت خود صفحاتی ایجاد نموده و با اسلوب های SEO محتوای صفحات را کامل کنید و سعی کنید این صفحات را در چند سایت مرتبط با همان عناوین لینک نمایید.احتمالا در مدت زمان محدودی شما با این کلمات در صفحات اول گوگل ظاهر خواهید شد و ترافیک قابل توجهی از کاربران هدفمند با سایت شما رجوع خواهند کرد.
     
    همه موفقیت ها از یک ایده ساده شروع می شود! 
  • کارزار تبلیغاتی که اپل را به اوج رساند!

    تبلیغ متفاوت بیاندیش اپل در سال 1997، اپل را به اوج رساند، در ادامه متن این تبلیغ هیجان انگیز را مرور می کنیم.
     
     
    به افتخار دیوانه‌ها. به افتخار آدم‌های عجیب و متفاوت، سرکش‌ها و دردسرسازان. قطعه‌های ناجور پازل. کسانی که دنیا را جور دیگری می‌بینند و به قواعد علاقه‌ای ندارند. به وضع موجود نیز قانع نیستند. می‌توانید صحبت‌هایشان را نقل قول کنید یا با آن‌ها مخالف باشید. می‌توانید آنها را تحسین و یا سرزنش کنید. اما تنها کاری که نمی‌توانید در موردآن‌ها مرتکب شوید، نادیده گرفتنشان است. چون آن‌ها دنیا را تغییر می‌دهند و نسل بشر را رو به جلو پیش می‌برند. ممکن است بعضی آن‌ها را دیوانه ببینند، ولی به چشم ما نابغه‌اند. چون دنیا را همان‌هایی تغییر می‌دهند که آنقدر دیوانه‌اند که فکر کنند از پس این کار بر می‌آید.
     
     
  • 16
    مرداد

    بازاریابی ایمیلی


    یک فرصت استثنایی برای خرید....
    حذف!
    تازه ترین عناوین در مورد .....
    حذف!
    مجموعه باز ارزشی از به یادماندنی ترین انیمیشن ها...    
    حذف!
    مجلل ترین هتل کشور با بهترین ...
    حذف! حذف! حذف!

    بنا به مطالعات تازه ای که بر رفتار کاربران اینترنت صورت پذیرفته است، کاربران در زمانی کمتر از 2.7 ثانیه تصمیم می گیرند که یک ایمیل را خوانده و یا حذف نمایند. بازاریابی ایمیلی ابزاری بسیار موثر در انتقال پیام‌های تبلیغاتی است به شرط آن که پیام را به فرد مناسب و به شکل مناسبی ارسال نمایید.
    نتایج تحقیقات تازه در مورد بازآوری سرمایه‌ی روش های گوناگون تبلیغات نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی از جایگاه بسیار خوبی در میان دیگر روش‌ها بهره مند است. در سال 2011 به ازای هر دلار پولی که صرف ایمیل های تبلیغاتی شده نزدیک به 40 دلار بازگشت سرمایه به وجود آمده است. برای مقایسه به جدول زیر توجه کنید:
    جدول بازدهی تبلیغات
     منبع
     

    نرخ باز نمودن ایمیلهای انبوه تبلیغاتی کسب و کارهای گوناگون بنا به گزارش کمپین مانیتور به شرح زیر است:
     نرخ بازگشای ایمیل های تبلیغاتی



     
    و تمام آمارهایی از این دست نشان می دهند که در وضعیت کنونی ایران، با توجه به رشد خیره کننده ی استفاده از ایمیل، یک کمپین تبلیغات ایمیلی می تواند ابزار مناسبی برای گسترش کسب و کار شما باشد. شما در این مورد چه نظری دارید؟ تجربیات خود را در استفاده از ایمیل برای ارتباط با مشتریان و تبلیغ با ما به اشتراک بگذارید.
  • نکاتی که قبل از شروع تبلیغات اینترنتی، باید بدانید!

    • انتخاب یک مشاور خوب، اولین گام در بهره مندی شما از این بستر بی نظیر داشتن یک مشاور خوب می باشد، یک مشاور خوب برخلاف تصور عمومی می تواند هزینه های شما را به قدر قابل توجهی کاهش و اثر بخشی تبلیغات شما را به مقدار چشمگیری، موثر نماید.
    • تبلیغات اینترنتی فقط بنر نیست! شیوه های مختلفی برای تبلیغات در اینترنت وجود دارد، تبلیغات اینترنتی فقط قرار دادن بنر در سایت های پربازید نیست، کمپین های روابط عمومی، برگزاری نظرسنجی، مسابقه، کمپین های SEO و ... ابزارهای دیگری هست که در برخی از کسب و کارها قطعا موثرتر از بنر می تواند نقش بازی کند.
    • به آمارهای سایت های از قبیل الکسا اعتماد نکنید، به سادگی و با چند تکنیک فنی می شود سایت های مثل الکسا را فریب داد! پس پایه تصمیم گیری شما نباید آمارهای سایت های مثل الکسا باشد، رشدهای عجیب و غری، بالا و پایین شدن نمودار در دوره های زمانی کوتاه و .. مواردی است که شما باید دقیق تر در مورد آن بررسی کنید.
    • سناریوی طراحی بنر از یک تا بیست، سناریوی طراحی یک بنر می تواند با ضریبی بین یک تا بیست اثر بخشی تبلیغات شما را بیشتر کند.
    • بگذارید شخص ثالث در مورد شما حرف بزند، یک خبر، یک مصاحبه، یک ریپورتاژ در خیلی از مواقع می تواند برای شما نقش موثرتری از یک بنر چند ماه بازی کند. مخاطبان به شخص ثالث بیش از شما اعتما دارند.
    • هزینه ها و زحمات بر باد می رود، اگر تمام تکه های پازل شما مرتب بوده ولی شما وب سایت خوبی نداشته باشید، تبلیغات شما در اینترنت به سنگ خواهد خورد، نه تنها موثر نخواهد بود ممکن است مخرب نیز باشد! 
Go To
Page Size