وبلاگ تبلیغات اینترنتی

  • 18
    فروردین

    اطلاعیه مهم به کاربران میلرلایت

    کاربران محترم میلرلایت از این پس به علت پاره ای تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی  یاهو (Privacy Policy) از این پس خبرنامه هایی که آدرس ایمیل فرستنده آن ها یاهو باشد، به صندوق پستی مشتریان نمی رسد و یا Bounced می شوند.
    لذا طی تماس های مکرر شما عزیزان، به اطلاعتان می رسانیم در صورت ارسال خبرنامه با سرویس های میلرلایت در قسمت sender email یا همان آدرس فرستنده ایمیلی غیر از ایمیل های یاهو وارد کنید. در صورتی که برای تغییر این قسمت دچار مشکل شدید با ما تماس بگیرید.   
    همچنین در اسرع وقت نسبت به Authentication اکانت خود اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

  • در کمتر از 5 دقیقه نماینده میلرلایت شوید

    1. وارد سایت mailer.karzar.ir شوید
    2. در منوی اصلی  بر روی اخذ نمایندگی کلیک کنید
    3. در قسمت ایجاد پنل نمایندگی اطلاعات را وارد کنید
    4.در کمتر از 1 ساعت کد نمایندگی همراه با پنل نمایندگی به شما ارسال می شود
    تعجب کردید؟! بله ، به همین سادگی شما نماینده فروش میلر لایت شده و به ازای هر فروش خود از 20% پورسانت بهره مند می شوید
    5. لینک میلرلایت را در وب سایت یا وبلاگ خود  قرار دهید
    6. متقاضیان و خریداران خود را تحت نظر بگیرید
    7. درخواست پرداخت پورسانت خود را اعلام کنید (مجموع پورسانت فروش شما باید به 300 هزار تومان برسد؛ یعنی تنها با فروش 4 بسته 99 دلاری به این حد نصاب رسیده اید)
    8. تنها یک هفته بعد از اعلام درخواست خود پورسانت را دریافت می کنید
    9. پرداخت بصورت کارت به کارت به حساب شما می باشد

    حال نیاز به دانستن روش ها و ابزارهای بازاریابی میلرلایت دارید؟ آنها را ما نیز در اختیار شما رایگان قرار می دهیم

    راستی ؛ شما برای فروش میلر لایت از چه روشی استفاده خواهید کرد؟

  • چهار روش طلایی برای ایمیل مارکتینگ

    1.احساساتی باشید:
    اگر هیچ چیزی هم از شبکه های اجتماعی مخصوصا facebook یاد نگرفته باشید اما این موضوع را دیده اید که مردم مطالب و عکس هایی که به احساساتشان ربط دارد دنبال می کنند می خوانند کپی می کنند
     
    2. به آنها حس مهم بودن بدهید
    جیمز استوآرت می گوید "هرگز با مخاطبان خود به چشم مشتری رفتار نکنید بلکه با آنها همیشه مانند شریک خود رفتار کنید"
    در ایمیل مارکتینگ نیز چنین است: به آنها فرصت برنده شدن بدهید، فرصت نمایش دادن، فرصت تصمیم گیری بزرگ ، فرصت کمک به یک تغییر بزرگ را بدهید. اگر به مشتریانتان راهی برای کمک کردن نشان دهید آنها را دچار وفاداری می کنید که به سختی از بین می رود. به آنها چیزی جداگانه از حق خرید محصول خود را بدهید آنوقت است که می بینید آنها این فرصت را با بقیه به اشتراک می گذراند و محصول شما را نیز می خرند.
     
    3.از آنها بخواهید که ایمیل شما را به اشتراک بگزارند:
    اغلب اوقات ما فراموش می کنیم که به مخاطب خود تکلیفی بدهیم. اگر ما یک بازیگر بر روی صحنه بودیم برای ایجاد هیجان از مخاطبین می خواستیم که دست بزنند یا فریاد خوشحالی بکشند. در ایمیل مارکتینگ نیز چنین است باید ازمشتریان خود بخواهید که ایمیل شما را به  عزیزان خود ، به دوستان و کسانی که برایشان مهم است ارسال نمایند، شما حتی می توانید از یک فایل gif که نشان می دهد ایمیل توسط شخصی دیگر ارسال می شود نیز استفاده کنید. و این دیدگاه ترغیب برای ارسال ایمیل شما به دیگران را در ذهن او ایجاد کنید
     
    4.راستگو باشید:
    صادق باشید و با لینکی به وب سایتتان که شعار شما در کمیپین تبلیغاتیان را با صداقت به مخاطب ارسال می کند این چرخه را تکمیل کنید. با ایجاد حس وفاداری در مشتریتان در او حس مسئولیت برای ارسال ایمیلتان به افراد دیگری را تضمین کنید.
     
    اگر این 4 روش طلایی را در ایمیل مارکتینگ خود رعایت کنید مطمئنا ایمیل تبلیغاتی شما بدون زحمت به تعداد بسیار زیادی از مخاطبین توسط مشتریانتان ارسال می گردد.

    راستی ، آیا شما هم روشی را می شناسید؟ تجربه ای دارید؟ موفقیت های خود را با ما در میان بگذارید
  • در ایمیل تبلیغاتی خود از چه موضوعاتی بنویسیم؟


    اولین راه برای پیدا کردن موضوع ایمیل تبلیغاتی ، هدف گزاری می باشد. پاسخ گویی به این سوال ها بسیار مهم است. با این ایمیل تبلیغاتی ما چی چیزی را می خواهیم بدست بیاوریم؟چگونه در ذهن مخاطب ارزش افزایی کنیم ؟ در واقع اگر ایمیل شما حاوی یک تبلیغ بزرگ از شرکت شما باشد نه تنها ایجاد ارزش در ذهن مخاطب نمی کنید بلکه با لغو عضویت مشتریانتان نیز مواجه می شوید.

    عضو خبرنامه رقیبان خود شوید:
    عضو خبرنامه رقیبان خود باشید ایده ها و روش های فروش آنها را در نظر بگیرید چشم از آنها بر ندارید و برای خود ایده سازی کنید

    اخبار شرکت خود را به اشتراک بگذارید:
    به اطراف تجارت خود توجه کنید و اخبار سازمان خود را مانند استخدام های جدید، مشاغل جدید، تندیس هایی که کسب می کنید، قراردادهای مهم، گسترش در تجارتتان، شرکت در همایش ها ،سمینارها ، نمایشگاه ها، رسیدن به اهداف خود را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید

    اخبار جدید را مدنظر بگیرید
    به کلیه اخبارهای داخلی و خارجی گوش بدهید و آنچه را که به تجارت شما ربط دارد جدا کنید و از آن به عنوان موضوعی برای ارائه مطلب به مشتریانتان استفاده کنید. از این روش می توانید برای معرفی محصولات جدید خود یا روش های ترویجی و ترغیبی محصولات و خدمات خود استفاده کنید

    تفکر فصلی داشته باشید
    موضوعات فصلی برای ارائه ایمیل تبلیغاتی بسیار مناسب می باشند. به فصل توجه کنید و اگر محصول شما مر بوط به فصل خاصی می شود از همان برای ترغیب و تبلیغ استفاده کنید.

    با مشتریان خود صحبت کنید
    سوالی که در ذهن مخاطبانتان وجود دارد را پیدا کنید با نیروهای فروش خود صحبت کنید و ایده و نظر مشتریانتان را نسبت به محصولات و خدماتتان دریابید. از همان موضوعات برای ارسال ایمیل تبلیغاتی و موضوعی برای ایجاد ارتباط با آنها استفاده کنید . حتی می توانید یک تحقیق در زمینه تفکرات مشتریان نسبت به برند خود انجام داده و نتیجه آن را در قالب ایمیل ارسال نمایید


  • برندهای بزرگ برای تبلیغات اینترنتی خود در سال 2014 چه می کنند؟


    1. با بازاریابی محتوایی  content marketing مشتریان وفادار ایجاد کنید
    بازاریابی محتوایی یکی از اصلی ترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد چرا که در این روش سازمان قدرت خود را در زمینه کاری خود به مصرف کننده نشان داده و رابطه ای ارزشمند و طولانی را با وی ایجاد می کند که در نهایت به یک وفاداری همیشگی در مشتری ایجاد می شود. گفتنی است روش های بازاریابی محتوایی برای کسب و کارهای B2B شامل شبکه های اجتماعی، مقاله های آنلاین، خبرنامه های الکترونیکی، مطالعات موردی، ویدیو ها و .. می باشد

    2. بازاریابی شبکه های اجتماعی در حال تغییر مسیر
    در گذشته شبکه های اجتماعی محدود به کمپین های تبلیغاتی بودند اما امروزه این شبکه ها با پیدایش FACEBOOK, TWITTER,LINKEDIN,PINTEREST,GOOGLE+,TUMBLR, INSTAGRAM,.. گسترش یافته و می توان به جد نقش بزرگ این شبکه ها را در برند سازی اعلام کرد. دسترسی به طیف وسیعی از مشتریان از ویژگی های این ابزارهای تبلیغاتی می باشد ضمنا انتخاب صحیح شبکه اجتماعی نکته قابل توجهی در این مبحث است.

    3. تصاویر تبلیغاتی جایگزین تبلیغات محتوایی
    با افزایش روز افزون مشتریان و رشد تبلیغات امروزه نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد قابل هضم بودن این تبلیغات برای مشتریان می باشد که شیوه جدیدی به نام بازاریابی تصویری مخصوصا در شبکه های اجتماعی مانند BUZZFEED,PINTEREST,.. روی این شیوه تمرکز کرده اند. سال 2014 سال بازی با کلمات و متن های خسته کننده نیست بلکه این تصاویر هستند که نقششان را در تبلیغات اینترنتی نشان می دهند.
     
    4. هرچه کمتر و ساده تر است بهتر است
    دنیای امروزه دنیای سادگی می باشد تمامی برندهای بزرگ دنیا بر روی ساده بودن و ساده نگاه کردن اصرار دارند مانند گوگل، اپل و ...در واقع یک بازاریاب زیرک بجای پررنگ نشان دادن خود و استفاده از بیان مستقیم برای جذب مشتریان از شیوه  ساده نشان دادن خود استفاده می کند. در واقع سال 2013 موفقترین برندهای دنیا از استراتژی هایی استفاده کردند که ذاتا ساده نبودند اما سعی در ساده نشان دادن و ساده کردن زندگی در دیدگاه مشتری داشتند.
     
    5. محتوایی که سازگار با تلفنهای همراه هوشمند باشد
    بر اساس گزارش FORBES  در سال 2017 حدود 87 درصد ابزارهای ارتباطی که فروخته خواهد شد شامل تبلیت و گوشی های هوشمند می باشند. پس دنیای کامپیوتر و ارتباطات کاغذی به پایان می رسد . آنچه هر برندی باید برای بقا در نظر بگیرد تبلیغاتی با محتوای مبایل پسند یا همان قابل مشاهده با مبایلهای هوشمند و تبلت باشد.


    6.SEO و سیگنال های اجتماعی
    به دو دلیل بزرگ سیگنال های اجتماعی با SEO بهم پیوسته اند اول آنکه یکی از سه رکن SEO سیگنالهای اجتماعی می باشند و دوم اینکه نقش اساسی را در رتبه بندی جستجوهای ارگانیک بازی می کنند. در کنار این موارد اشتراک گزاری های اجتماعی بعنوان مهر تایید می باشند وقتی که یک عکس یا نوشته و .. توسط تعداد زیادی از مشتریان دیده شده و به اشتراک گذاشته می شود از واقعیت داشتن آن سرچشمه می گیرد یا اینکه ارزش آن را در نگاه مشتریان نشان می دهد که خود مهر تایید بر آن تبلیغ می باشد.
     
    7.تغییر مقصد در تبلیغات اینترنتی و تاثیر چشم گیر آن
    این یکی از شیوه های پر طرفدار بازاریابی اینترنتی در سالهای اخیر است که اساس آن بر مبنای استفاده از کوکی های مرورگر برای ردیابی وب سایت هایی که کاربران بازدید کرده اند، می باشد. بدین شکل که وقتی کاربر از سایت خاصی بیرون آمد محصول یا خدماتی که مشاهده کرده است در قالب تبلیغات بر روی وب سایت های دیگر به وی نشان داده می شود. در واقع تاثیر روانی این شیوه بر روی ذهن مخاطب باعث می شود که حتی اگر در آن لحظه خریدی انجام ندهد اما با به یاد ماندن نام برند در ذهن او، بعدها این خرید صورت می گیرد.

  • 85 درصد مشکلات کاربردپذیری وب سایت خود را با تست توسط 5 نفر حل کنید!

    یکی از پارامترهای اصلی در داشتن یک وب سایت خوب، اصل کاربردپذیری وب سایت است، کاربردپذیری یعنی: میزانی که یک محصول می‌تواند توسط کاربران خاصی برای رسیدن به هدفی معین، مورد استفاده قرار گرفته و در حین استفاده، ضمن داشتن اثربخشی و کارایی، رضایت کاربر را در زمینه مورد استفاده تأمین کند.
    یک تحقیق نشان می دهد که شما می توانید از 85 درصد مشکلات مرتبط با کاربردپذیری وب سایت خود،  با تست آن توسط 5 مخاطب مرتبط، مطلع شوید و با تست توسط 15 نفر تمامی مشکلات کاربردپذیری وب سایت خود را حل کنید!
     
    بیشتر مشکلات کاربردپذیری وب سایت توسط اولین و دومین تست مخاطبان کشف می شود و مخاطبان بعدی مشکلات ریزتر را می توانند برای شما نمایان کنند.
    با توجه به اینکه تحقیقات نشان می دهد که اگر وب سایت شما یک بیننده را نتواند در 15 ثانیه راهنمایی درست کند، شما آن بیننده را از دست خواهید داد، پس بهتر است در اولین فرصت تست کاربردپذیری را توسط چند تا از مشتریان خود روی وب سایت خود انجام دهید.

  • اعطای نمایندگی میلرلایت در ایران

    شرکت نرم نگاران آرمیتیس  نماینده ا انحصاری نرم افزار میلر لایت در ایران به دلیل استقبال و درخواست همکاران گرامی جهت اخذ نمایندگی فروش نرم افزار میلرلایت از تاریخ 10 ام اسفندماه  اقدام به اعطای نمایندگی به صورت محدود خواهد نمود.
    از شما متقاضیان محترم خواهشمند است جهت ارائه درخواست خود بعنوان متقاضی حقیقی فرم مربوطه را از اینجا  و بعنوان متقاضی حقوقی از اینجا پر کرده و از طریق سایت پیگیری نمایید.
    لیست نمایندگان پذیرفته شده از ابتدای سال 93 در سایت اعلام می گردد. ضمنا اعطای نمایندگی در تمامی استانها بجز استان تهران انحصاری می باشد.
     
  • آیا یک وب سایت برای کسب و کار شما کافی ست؟

    یکی از بهترین و به صرفه ترین شیوه ها در بازاریابی آنلاین بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. حتما می دانید که 90 درصد کسانی که در جستجوی یک کلمه کلیدی در گوگل هستند ابتدا سراغ یکی از نتایج اول تا سوم صفحه اول گوگل می روند، از طرف دیگر گوگل در یک کلمه کلیدی یک وب سایت را بیش از یک بار در نتایج جستجوی گوگل نمایش نمی دهد. چاره کار چیست؟
    بله داشتن بیش از یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات خود!
    اصولا شما در کسب و کار خود نباید بیش از 3 یا 4 کلمه کلیدی اصلی داشته باشید، آنها را مشخص کرده و برای هر کدام چند سایت مختلف ساده اما با محتوای غیر کپی تولید کنید. با کار روی این سایت ها بعد از چند مدت می توانید بیش از یک نتیجه در کلمات کلیدی اصلی خود در صفحه اول گوگل داشته باشید.
    علاوه برای این این سایت ها می توانند به شدت به همدیگر در راستای ارتقاء در نتایج گوگل کمک کنند

    نظر شما چیست؟ آیا شما نیز اعتقاد به راه اندازی چند وب سایت برای کسب و کار خود دارید؟
  • تخفیف ویژه میلر لایت 1 روز دیگر تمدید شد!

    همانطور که اطلاع داشتین 22 درصد تخفیف تا 22 بهمن  برای تمامی پنل های نرم افزار ایمیل مارکتینگ MailerLite (هم برای خرید پنل جدید و هم برای ارتقاء پنل موجود)‌‌ ویژه اعضای خبرنامه کارزار در نظر گرفته شده بود. با توجه به اینکه روز 22 بهمن تعطیل رسمی بود زمان استفاده از این تخفیف 1 روز دیگر تمدید شد و شما می توانید تا پایان وقت اداری امروز از این فرصت استفاده نمایید.
    برای اطلاعات بیشتر و استفاده از این تخفیف با شماره تلفن 22353500 تماس بگیرید
  • تخفیف ویژه کنفرانس مجازی مدیریت استراتژیک آمریکا برای کاربران کارزار

    هفته پیش در مورد کنفرانس مدیریت استراتژیک مطالبی را عنوان کردم، دوستان خوب من در این کنفرانس به کاربران خبرنامه کارزار یک تخفیف ویژه ارائه کرده اند.
     
    شما می توانید با وارد کردن کد تخفیف karzar42386 در هنگام ثبت نام از این تخفیف استفاده نمایید.
     
  • نکاتی جالب در مورد تبلیغ 1984 اپل، 30 سال بعد از اکران آن

    تبلیغ ویدئویی ۱۹۸۴ شرکت اپل، یکی از بهترین تبلیغ‌های تلویزیونی این شرکت، و نیز یکی از بهترین تبلیغ‌های پخش شده در جریان مسابقه فینال فوتبال آمریکایی است. حالا دیگر ۳۰ سال از زمانی که این تبلیغ پخش شد می‌گذرد، در آن زمان بیشتر از پنج- شش سال از تأسیس اپل نگذشته بود و این شرکت هنوز، یک شرکت استارت‌‌آپ محسوب می‌شد.

    به تازگی عضو سابق شرکت تبلیغاتی Chiat/Day -استیو هایدن- در گفتگویی با نشریه فوریس، به نکات جالبی در مورد این تبلیغ اشاره کرده است.

    نخست اینکه خود استیو جابز در محور ساخت این تیلغ قرار گرفته بود و حالت کلی تبلیغ را مشخص کرده بود. جابز می‌خواست که این تبلیغ کوتاه باشد و در عین حال باعث ایجاد وقفه در مسیری که دنیا در حال پیمودن آن بود، شود.

    این تبلیغ در مورد کامپیوتر مکینتاش بود، در زمانی که کامپیوترهای مبتنی بر DOS صفحه آبی و خط فرمان C: داشتند، مکینتاش رابط کاربری گرافیکی داشت و می‌شد به آسانی با ماوس، با آن کار کرد. مکینتاش محصول مهمی بود و می‌بایست، تبلیغی درخور می‌داشت.

    در عین حال باید در نظر داشته باشید که در سال ۱۹۸۴، یعنی زمانی که تبلیغ ساخته می‌شد، دنیا در جنگ سرد بود، به همین خاطر هایدن و کارگردان هنری‌اش «برنت توماس»، دنیاهایی مثل جوامع بسته شرقی و شوروی را تصور می‌کردند. آنها می‌دانستند که در آن جوامع ماشین‌های تکثیر زیراکس، نشر زیرزمینی کتاب‌ها -موسوم به سامیزتات- چه تأثیر عمده‌ای گذاشته‌اند، پس پیش خود تصور می‌کردند که کامپیوتر ممکن است در کل دنیا، روزی همین تغییر را ایجاد کند.

    عبارت شاخص Why 1984 won’t be like 1984 را نویسنده‌ای اهل سانفرانسیسکو به نام گری گوسیک، در طی یک جلسه «توفان مغزی» brainstorming  نوشته بود.

    در وهله نخست، اعضای گروه، از جمله «لی کلو» هیچ ایده برای تبلیغ ویدئویی نداشتند و تنها در نظر داشتند این جمله را روی تصویر کامپیوتر اپل بیندازند، ولی به این نتیجه رسیدند که این امر تأثیر لازم را در بر نخواهد داشت، تا اینکه «کلو» به فکرش رسید که صحنه‌ای از فیلم ۱۹۸۴ را بازسازی کنند، طوری که خانم جوانی به سمت سالنی که در آن برادربزرگ در حین سخنرانی برای عموم است بدود و کلاه بیسبال خود را به سمت دیکتاتور مسحور کننده مردم، پرتاب کند.

    کمی بعد از اتخاذ این ایده، ملاقاتی با ریدلی اسکات – کارگردان مشهور هالیوود- انجام شد، در آن زمان او مشغول فیلمبرداری فیلم به‌یادماندنی Blade Runner بود. ریدلی اسکات گفت که به عقیده او یک کلاه بیسبال، خیلی «آمریکایی» است و برای ایجاد یک تأثیر بین‌المللی بهتر است که چکشی دست، بازیگر تبلیغ داده شود. اسکات توجه تیم تبلیغاتی اپل را به فیلم کلاسیک متروپولیس فریتز لنگ جلب کرد.
    اینجا بود که تصویر نمادین دنیای دستوپیایی ۱۹۸۴ در این فیلم شکل گرفت.

     
     
     
    پیشنهاد می‌کنم یک بار دیگر این تبلیغ زیبا را ببینید، برای دانلود اینجا کلیک کنید

    منبع: 1پزشک


  • کدام جزء در ایمیل مارکتینگ اهمیت بیشتری دارد

     
    بررسی ها نشان می دهد که بهبود در موارد زیر به ترتیب اولویت تا به میزان قابل توجهی می تواند کمپین ارسال ایمیل تبلیغاتی شما را بهبود ببخشد
     
     
    ارسال ایمیل تبلیغاتی
    • عنوان ایمیل تا 86 درصد
    • درخواست به اقدام (call to action) تا  62 درصد
    • متن ایمیل تا 58 درصد
    • روز ارسال ایمیل تا 48 درصد
    • قالب و تصاویر استفاده شده در ایمیل تا 47 درصد
    • ساعت ارسال در روز تا 46 درصد
    • طراحی درست Landing Page تا 44 درصد
    • انتخاب درست مخاطب تا 44 درصد
    • شخصی سازی ایمیل تا 42 درصد
    • انتخاب نام مناسب برای بخش From ایمیل تا 32 درصد
    • قالب درست برای نسخه موبایل تا 26 درصد
    آیا شما موردی دیگری در نظر دارین تا کمپین ارسال ایمیل تبلیغاتی نتیجه بهتری دهد؟
  • تبلیغات اینترنتی خود را بسنجید

    یکی از پارامترهای مهم در تصمیم سازی های تبلیغات ROI (برگشت سرمایه) می باشد. قطعا هم ما تبلیغ می کنیم که برای مجموعه خود سود آوری داشته باشیم و بیشتر سراغ تبلیغاتی می رویم که سود آوری یا برگشت سرمایه آن بیشتر باشد.
    یکی از ابزارهای اولیه برای سنجش تبلیغات اینترنتی google analytics می باشد با نصب این ابزار شما دقیقا می توانید متوجه شوید که بازدیدهای سایت شما از کدام منابع تبلیغاتی بوده است و هر بازدید کننده از هر منبع چه تعداد از صفحات سایت شما را مشاهده کرده است.

    آما آیا فقط اطلاع از این آمار می تواند شما را در مسیر درست هدایت کرده و داده های مناسب را برای تصمیم سازی شما ایجاد نماید؟ مسلما نه، به عنوان مثال ممکن است شما در سایت A با مبلغ 1 میلیون تومان تبلیغ کرده باشید و در سایت B برای تبلیغات 3 میلیون هزینه کرده اید، از سایت A روزانه 20 نفر وب سایت شما را می بینند اما از سایت B روزانه 200 نفر خوب در نگاه اول شما تصمیم درستی گرفته اید 10 برابر بازدید در مقابل 3 برابر هزینه! اما اگر شما ابزارهای داشته باشید که به شما بگوید از 20 نفر که ازسایت A وارد سایت شما شده اند 5 نفر خرید کرده اند و از 200 نفر سایت B فقط 1 نفر، آنگاه می توانید تصمیم های دقیق تری برای برنامه آینده تبلیغات خود بگیرید.

    در صورتیکه که سایت شما فروش آنلاین داشته باشد با دقت کاملی شما می توانید سنجش تبلیغات اینترنتی را انجام دهید، اما در حالت های دیگر نیز این امکان وجود دارد که شما بتوانید تا حدودی سنجش موثر روی تبلیغات خود داشته باشید، به عنوان مثال در خیلی از کسب و کارها تعداد زنگ های تلفن از منابع مختلف تبلیغاتی می تواند پارامتر اصلی سنجش باشد و یا تعداد اشخاصی که عضو خبرنامه می شوند.
    Google Analytic ابزارهای را در اختیار شما قرار می دهد که به سادگی می توانید این آمارها را از سایت خود و رفتار کاربران استخراج کنید. به عنوان مثال با این ابزار شما می تواند بدانید که چند نفر از افرادی که از سایت A به سایت شما رجوع کرده روی دکمه تماس با ما کلیک کرده اند  و یا چه مدت روی صفحات شما توقف نموده اند.

    شما با چه ابزاری تبلیغات آنلاین خود را می سنجید؟


  • هر سایت یک استاندارد جدید در تبلیغات بنری!

    مانند تمام کارهای دیگر که انجام می دهیم، فضای وب ما نیز فارغ از فرهنگ دیگرگونه ما در سایر بخش های زندگی نیست. یکی از مشکلات اساسی در تبلیغات بنری در ایران عدم رعایت کردن استاندارهای جهانی توسط سایت ها می باشد. یکی از این استاندارها در فضای تبلیغات آنلاین دنیا، سایزهای بنرها می باشد. متاسفانه در ایران هر سایت استانداردهای خود را در سایز بنرها طراحی و توسعه می دهد و این موضوع مشکلات عدیده ای را برای تبلیغ کنندگان ایجاد می کند. اصولا شما سناریو که برای یک بنر در سایز 60*468 طراحی کرده اید نمی توانید در بنری در سایز 140*130 پیاده سازی کنید.
     
    علاوه بر این برای تبلیغ کنندگان این موضوع منجر به هزینه های زیادی در تولید بنرهای تبلیغاتی شده و دست آنها را در تغییر سریع بنرها بسته نگه می دارد
     
    کم کم جای خالی یک موسسه استاندارد در این حوزه در فضای آنلاین ایران حس می شود.

  • یک اتفاق خوب در فضای مجازی ایران

    انسانهای شاخص دنیا محدودند... آنها قبل از دیگران  آگاهی  کسب می کنند و پیش از هر کسی  تصمیم  می گیرند... و جهان را از نبوغ خود حیرت زده می کنند...

    آنها تشنه ی آموزش اند و همواره از گذشته ی دیگران ، تجربیاتی گرانسنگ به همراه دارند  تا از آن بستری بسازند برای فرصت های کم نظیر آینده...

    اگر یادتان باشد سال قبل همین زمان ها کارزار اسپانسر کنفرانس مدیریت استراتژیک ایران شده بود، دوستان خوب ما در کمیته برگزاری این کنفرانس با یک ایده نو، به نظر من تحولی شاخص را در این حوزه ایجاد کرده اند.
    پخش بزرگترین کنفرانس مدیریتی جهان بصورت وبینار در ایران بمدت 20 روز با دوبله ی همزمان فارسی توسط متخصصین این حوزه
    من چند تا از ویدیوهای این کنفرانس را دیدم مخصوصا با دوبله تخصصی فارسی این سخنرانی ها بسیار کارساز بود، دیدن سخنرانی مدیران برندهای مطرح چون dell، nokia،Hp و .... خالی از لطف نیست
     
Go To
Page Size